Un novu rumanu Coronavirus hà disturbatu u cummerciu glubale.

Un novu rumanu Coronavirus hà disturbatu u cummerciu glubale. Parechji clienti sò preoccupati chì ùn anu micca ingegneru per installà o debugà e macchine chì avianu compru da a Cina. Iè, hè vera chì parechji fornitori anu stu prublema, ma micca in a nostra impresa, perchè in più di l'ingegneri cinesi, avemu ancu ingegneri indiani assai sperimentati, è ingegneri giurdani. Ghjustu in nuvembre, u nostru ingegneru indianu hè andatu in Yemen per installà a linea di produzione EPS Shape Molding Machine. U cliente hà compru tutta a LINEA MACHINE DI FORMAGGIA EPS FORMA, cumprese EPS BATCH PREEXPANDER, SILOS, MACCHINA FORMATRICE EPS FORMA, MOULA EPS E ALTRI EQUIPAMENTI AUSILIARI DI NECESSARIA. Tuttu hè andatu tranquillamente durante l'installazione, aiutendu u cliente à cumincià a produzzione à tempu. 

A nostra fabbrica di i clienti Yemen produce principalmente mattoni EPS inseriti in coda di rondine, chì sò u stratu di isolamentu core di mattoni sandwich isolati EPS, mattoni di cemento-EPS-cemento. Questu hè un pruduttu assai pupulare in i paesi di u Mediu Oriente. U cliente Yemen hà fattu un ordine per noi senza visità a Cina. Attraversu a cumunicazione in linea, avemu spiegatu e nostre specifiche è vantaghji di e macchine EPS, li avemu mostratu i video di e nostre macchine EPS chì travaglianu, avemu spiegatu tutte e so dumande tecniche in modu prufessiunale, avemu fattu analisi di costi di fabbricazione per elli in modu chì ponu fà facilmente u rapportu di studiu di fattibilità. Dopu dui mesi di cumunicazione, anu decisu di cooperà cun noi. Ma perchè era a prima volta a cooperazione è ùn ci simu mai incontrati, u cliente hà autorizatu una agenzia di ispezione di terze parti per ispezionà tutte e macchine dopu a produzzione, è verificà i contenitori chì si caricanu in u situ. L'ispezione, da l'imballu di i prudutti à a fissazione di e macchine in u contenitore, hà passatu a so ispezione senza intoppi. Benintesa, tale tippu di ispezione di terze parti ùn hè micca a prima volta per noi. Accugliemu à qualsiasi cliente di truvà istituzioni di terze parti per l'ispezione.

Cume un fornitore di macchine EPS cù più di 15 anni di esperienza in l'industria EPS, basatu annantu à u cuncettu di qualità prima è primu cliente, partemu sempre da u puntu di vista di u cliente è risolvemu i prublemi per i clienti. Chì a nostra cooperazione win-win! Accugliemu amichi chì anu prughjettatu d'apre fabbriche EPS o d'aghjurnà macchine EPS.

Se avete bisognu di una macchina EPS, per piacè cuntattateci, grazie!


Tempu di posta: Jan-03-2021